Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6287
Назва: | Pedagogical conditions of future preschool teachers’ intellectual development |
Інші назви: | Педагогічні умови інтелектуального розвитку майбутніх вихователів у процесі професійної підготовки |
Автори: | Karpova, Ella Eduardivna Kudryavtseva, Olena Albertivna Карпова, Елла Едуардівна Кудрявцева, Олена Альбертівна |
Ключові слова: | майбутні вихователі професійна підготовка інтелектуальний розвиток критерії показники і рівні інтелектуального розвитку педагогічні умови future educators professional training intellectual development criteria indicators and levels of in-tellectual development pedagogical conditions |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України |
Бібліографічний опис: | Karpova E. Pedagogical conditions of future preschool teachers’ intellectual development / E. Karpova, O. Kudriavtseva // Наука і освіта. – 2018. – №4. – С. 17-23. |
Короткий огляд (реферат): | Мета статті – на основі теоретичного осмислення досліджуваної проблеми визначити та експериментально перевірити педагогічні умови інтелектуального розвитку майбутніх вихователів у процесі професійної підготовки у педагогічному університеті. Описано етапи експериментального дослідження (констатувальний, формувальний, контрольний), сутність якого полягала у вивченні рівня інтелектуального розвитку майбутніх вихователів, розробці педагогічних умов для підвищенні ефективності його розвитку. The paper aims to present and experimentally verify pedagogical conditions of the intellectual development of fu-ture preschool teachers in the process of professional training at a pedagogical university. The following pedagogical conditions have been selected: stimulation of intellectual activity of students during lessons; activation of independent cognitive activity of students in extra-curricular time; provision of systematic pedagogical quality control of pedagogical knowledge using modern methods of rating assessment; developing students’ stable cognitive motivation. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6287 |
Розташовується у зібраннях: | 2018 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ella Karpova.pdf | 559.93 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.