Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5909
Title: | Наступність при навчанні математики (школа - ЗВО) |
Other Titles: | Continuity in teaching mathematics (school - university) Преемственность при обучении математике (школа - вуз). |
Authors: | Коростіянець, Тамара Петрівна Коростиянец, Тамара Петровна Korostiyanets, Tamara Petrivna |
Keywords: | спадкоємність шкільна математика безперервна освіта технологічна спадкоємність преемственность школьная математика безпрерывное образование технологическая преемственность continuity school mathematics school mathematics continuous education technological continuity |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Вид-во "Ранок" |
Citation: | Коростіянець Т. П. Наступність при навчанні математики (школа - ЗВО) / Т. П. Коростіянець // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: зб. наук. праць за матеріалами Всеукр. науково-практичної конф. з міжнародною участю, 20 - 21 вересня 2019 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К. Д. Ушинського» [та ін.]. – Харків : Вид-во «Ранок», 2019. – С. 188-191. |
Abstract: | Статья посвящена проблемам преемственности в обучении математике в рамках связей между различными ступенями системы образования (школа - вуз). Основой успешного обучения математике школьников и студентов является преемственность в содержании математического образования, в формах организации и методах обучения. Стаття присвячена проблемам наступності в навчанні математики в рамках зв'язків між різними ступенями системи освіти (школа - вищий навчальний заклад). Основою успішного навчання математики школярів і студентів є спадкоємність в змісті математичної освіти, в формах організації і методах навчання. The article is devoted to problems of continuity in teaching mathematics within the framework of relations between the various levels of the education system (school - university). The basis for successful learning of mathematics for schoolchildren and students is continuity in the content of mathematical education, in the forms of organization and teaching methods. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5909 |
Appears in Collections: | Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2019) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Korostiyanets Tamara Petrovna.pdf | 1.05 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.