Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5909
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Коростіянець, Тамара Петрівна | - |
dc.contributor.author | Коростиянец, Тамара Петровна | - |
dc.contributor.author | Korostiyanets, Tamara Petrivna | - |
dc.date.accessioned | 2020-01-16T08:38:26Z | - |
dc.date.available | 2020-01-16T08:38:26Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Коростіянець Т. П. Наступність при навчанні математики (школа - ЗВО) / Т. П. Коростіянець // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: зб. наук. праць за матеріалами Всеукр. науково-практичної конф. з міжнародною участю, 20 - 21 вересня 2019 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К. Д. Ушинського» [та ін.]. – Харків : Вид-во «Ранок», 2019. – С. 188-191. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5909 | - |
dc.description.abstract | Статья посвящена проблемам преемственности в обучении математике в рамках связей между различными ступенями системы образования (школа - вуз). Основой успешного обучения математике школьников и студентов является преемственность в содержании математического образования, в формах организации и методах обучения. Стаття присвячена проблемам наступності в навчанні математики в рамках зв'язків між різними ступенями системи освіти (школа - вищий навчальний заклад). Основою успішного навчання математики школярів і студентів є спадкоємність в змісті математичної освіти, в формах організації і методах навчання. The article is devoted to problems of continuity in teaching mathematics within the framework of relations between the various levels of the education system (school - university). The basis for successful learning of mathematics for schoolchildren and students is continuity in the content of mathematical education, in the forms of organization and teaching methods. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Вид-во "Ранок" | uk |
dc.subject | спадкоємність | uk |
dc.subject | шкільна математика | uk |
dc.subject | безперервна освіта | uk |
dc.subject | технологічна спадкоємність | uk |
dc.subject | преемственность | uk |
dc.subject | школьная математика | uk |
dc.subject | безпрерывное образование | uk |
dc.subject | технологическая преемственность | uk |
dc.subject | continuity | uk |
dc.subject | school mathematics | uk |
dc.subject | school mathematics | uk |
dc.subject | continuous education | uk |
dc.subject | technological continuity | uk |
dc.title | Наступність при навчанні математики (школа - ЗВО) | uk |
dc.title.alternative | Continuity in teaching mathematics (school - university) | uk |
dc.title.alternative | Преемственность при обучении математике (школа - вуз). | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2019) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Korostiyanets Tamara Petrovna.pdf | 1.05 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.