Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5909
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоростіянець, Тамара Петрівна-
dc.contributor.authorКоростиянец, Тамара Петровна-
dc.contributor.authorKorostiyanets, Tamara Petrivna-
dc.date.accessioned2020-01-16T08:38:26Z-
dc.date.available2020-01-16T08:38:26Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКоростіянець Т. П. Наступність при навчанні математики (школа - ЗВО) / Т. П. Коростіянець // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: зб. наук. праць за матеріалами Всеукр. науково-практичної конф. з міжнародною участю, 20 - 21 вересня 2019 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К. Д. Ушинського» [та ін.]. – Харків : Вид-во «Ранок», 2019. – С. 188-191.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5909-
dc.description.abstractСтатья посвящена проблемам преемственности в обучении математике в рамках связей между различными ступенями системы образования (школа - вуз). Основой успешного обучения математике школьников и студентов является преемственность в содержании математического образования, в формах организации и методах обучения. Стаття присвячена проблемам наступності в навчанні математики в рамках зв'язків між різними ступенями системи освіти (школа - вищий навчальний заклад). Основою успішного навчання математики школярів і студентів є спадкоємність в змісті математичної освіти, в формах організації і методах навчання. The article is devoted to problems of continuity in teaching mathematics within the framework of relations between the various levels of the education system (school - university). The basis for successful learning of mathematics for schoolchildren and students is continuity in the content of mathematical education, in the forms of organization and teaching methods.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherВид-во "Ранок"uk
dc.subjectспадкоємністьuk
dc.subjectшкільна математикаuk
dc.subjectбезперервна освітаuk
dc.subjectтехнологічна спадкоємністьuk
dc.subjectпреемственностьuk
dc.subjectшкольная математикаuk
dc.subjectбезпрерывное образованиеuk
dc.subjectтехнологическая преемственностьuk
dc.subjectcontinuityuk
dc.subjectschool mathematicsuk
dc.subjectschool mathematicsuk
dc.subjectcontinuous educationuk
dc.subjecttechnological continuityuk
dc.titleНаступність при навчанні математики (школа - ЗВО)uk
dc.title.alternativeContinuity in teaching mathematics (school - university)uk
dc.title.alternativeПреемственность при обучении математике (школа - вуз).uk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2019)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Korostiyanets Tamara Petrovna.pdf1.05 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.