Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5883
Назва: | Забезпечення наступності під час вивчення функцій через використання практично зорієнтованих завдань |
Інші назви: | Ensuring the continuity of learning of functions by using practically oriented tasks. |
Автори: | Іванова, Світлана Володимирівна Ivanova, Svitlana Volodymyrivna Олефір, Олена Іванівна Olefir, Olena Ivanivna Павловська, І. Л. Pavlovska, Inga Павловская, И. Л. |
Ключові слова: | шкільний курс математики спадкоємність функції практично орієнтовані завдання school math course continuity functions practically oriented tasks practically oriented tasks |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Вид-во «Ранок» |
Бібліографічний опис: | Іванова С. В. Забезпечення наступності під час вивчення функцій через використання практично зорієнтованих завдань / С. В. Іванова, О. І. Олефір, І. Л. Павловська // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: зб. наук. праць за матеріалами Всеукр. науково-практичної конф. з міжнародною участю, 20 - 21 вересня 2019 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К. Д. Ушинського» [та ін.]. – Харків : Вид-во «Ранок», 2019. – С. 93-96. |
Короткий огляд (реферат): | Оновлення змісту шкільного курсу математики має відбуватися за рахунок збільшення кількості, різноманітності та підвищення якості практично орієнтованих завдань. Нами виділено три типові конфігурації завдань на функціональні залежності для базової школи і показана їх трансформація для профільної школи на основі реалізації принципу наступності. Обновление содержания школьного курса математики должно происходить за счет увеличения количества, разнообразия и повышения качества практически ориентированных заданий. Нами выделены три типовые конфигурации заданий на функциональные зависимости для базовой школы и показана их трансформация для профильной школы на основе реализации принципа преемственности. Updating the content of the improvement of practically oriented tasks. We have identified three typical configurations of tasks for functional dependencies for a primary school and have shown their transformation for a specialized school based on the implementation of the principle of continuity. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5883 |
Розташовується у зібраннях: | Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2019) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ivanova Svitlana, Olefir Olena, Pavlovska Inga.pdf | 1.3 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.