Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5883
Title: | Забезпечення наступності під час вивчення функцій через використання практично зорієнтованих завдань |
Other Titles: | Ensuring the continuity of learning of functions by using practically oriented tasks. |
Authors: | Іванова, Світлана Володимирівна Ivanova, Svitlana Volodymyrivna Олефір, Олена Іванівна Olefir, Olena Ivanivna Павловська, І. Л. Pavlovska, Inga Павловская, И. Л. |
Keywords: | шкільний курс математики спадкоємність функції практично орієнтовані завдання school math course continuity functions practically oriented tasks practically oriented tasks |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Вид-во «Ранок» |
Citation: | Іванова С. В. Забезпечення наступності під час вивчення функцій через використання практично зорієнтованих завдань / С. В. Іванова, О. І. Олефір, І. Л. Павловська // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: зб. наук. праць за матеріалами Всеукр. науково-практичної конф. з міжнародною участю, 20 - 21 вересня 2019 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К. Д. Ушинського» [та ін.]. – Харків : Вид-во «Ранок», 2019. – С. 93-96. |
Abstract: | Оновлення змісту шкільного курсу математики має відбуватися за рахунок збільшення кількості, різноманітності та підвищення якості практично орієнтованих завдань. Нами виділено три типові конфігурації завдань на функціональні залежності для базової школи і показана їх трансформація для профільної школи на основі реалізації принципу наступності. Обновление содержания школьного курса математики должно происходить за счет увеличения количества, разнообразия и повышения качества практически ориентированных заданий. Нами выделены три типовые конфигурации заданий на функциональные зависимости для базовой школы и показана их трансформация для профильной школы на основе реализации принципа преемственности. Updating the content of the improvement of practically oriented tasks. We have identified three typical configurations of tasks for functional dependencies for a primary school and have shown their transformation for a specialized school based on the implementation of the principle of continuity. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5883 |
Appears in Collections: | Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2019) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Ivanova Svitlana, Olefir Olena, Pavlovska Inga.pdf | 1.3 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.