Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5865
Назва: | Стимулювання суб’єктної позиції майбутнього психолога щодо набуття педагогічної компететності |
Автори: | Нагорна, Наталія Володимирівна Nahorna, Natalia |
Ключові слова: | професійна підготовка майбутнього психолога педагогічна компетентність компетентнісний підхід |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Нагорна Н. В. Стимулювання суб’єктної позиції майбутнього психолога щодо набуття педагогічної компететності / Н. В. Нагорна // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 1. – С. 100-103. |
Короткий огляд (реферат): | У статті аналізується стимулювання суб’єктної позиції майбутнього психолога щодо набуття педагогічної компетентності. Автором аналізується увага на поступовий перехід авторитарного педагогічного керів- ництва навчально-пізнавальною та навчально-професійною діяльністю майбутніх психологів в формат підтримки процесу набуття ними педагогічної компетентності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5865 |
Розташовується у зібраннях: | 2014 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Nagorna.pdf | 379.05 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.