Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5865
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНагорна, Наталія Володимирівна-
dc.contributor.authorNahorna, Natalia-
dc.date.accessioned2020-01-15T10:00:04Z-
dc.date.available2020-01-15T10:00:04Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationНагорна Н. В. Стимулювання суб’єктної позиції майбутнього психолога щодо набуття педагогічної компететності / Н. В. Нагорна // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 1. – С. 100-103.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5865-
dc.description.abstractУ статті аналізується стимулювання суб’єктної позиції майбутнього психолога щодо набуття педагогічної компетентності. Автором аналізується увага на поступовий перехід авторитарного педагогічного керів- ництва навчально-пізнавальною та навчально-професійною діяльністю майбутніх психологів в формат підтримки процесу набуття ними педагогічної компетентності.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectпрофесійна підготовка майбутнього психологаuk
dc.subjectпедагогічна компетентністьuk
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk
dc.titleСтимулювання суб’єктної позиції майбутнього психолога щодо набуття педагогічної компететностіuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nagorna.pdf379.05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.