Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5797
Назва: | Характеристика продуктивної моделі рефлексії як механізма зміни особистісно-професійної парадигми |
Автори: | Семенова, А. |
Ключові слова: | вихід рефлексії пізнавальний бар’єр особистісно-професійна парадигма учителя |
Дата публікації: | 2008 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Семенова А. Характеристика продуктивної моделі рефлексії як механізма зміни особистісно-професійної парадигми / А. Семенова // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2008. – № 8-9. – С. 198-202. |
Короткий огляд (реферат): | У статті характеризується продуктивна модель рефлексії як механізм зміни особистісно-професійної парадигми, пізнавальні бар’єри розглядаються як можливі „розриви” між знаннями та навичками, що проявляються при вирішенні педагогічних ситуацій The article characterises the productive model of reflection as a mechanism of changing personal and professional paradigm; considers cognitive barriers to be possible disparity between knowledge and skills which emerge when solving pedagogical situations. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5797 |
Розташовується у зібраннях: | 2008 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Semenova.pdf | 138.87 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.