Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5797Full metadata record
| DC Field | Value | Language | 
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Семенова, А. | - | 
| dc.date.accessioned | 2020-01-14T10:26:53Z | - | 
| dc.date.available | 2020-01-14T10:26:53Z | - | 
| dc.date.issued | 2008 | - | 
| dc.identifier.citation | Семенова А. Характеристика продуктивної моделі рефлексії як механізма зміни особистісно-професійної парадигми / А. Семенова // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2008. – № 8-9. – С. 198-202. | uk | 
| dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5797 | - | 
| dc.description.abstract | У статті характеризується продуктивна модель рефлексії як механізм зміни особистісно-професійної парадигми, пізнавальні бар’єри розглядаються як можливі „розриви” між знаннями та навичками, що проявляються при вирішенні педагогічних ситуацій The article characterises the productive model of reflection as a mechanism of changing personal and professional paradigm; considers cognitive barriers to be possible disparity between knowledge and skills which emerge when solving pedagogical situations. | uk | 
| dc.language.iso | other | uk | 
| dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk | 
| dc.subject | вихід рефлексії | uk | 
| dc.subject | пізнавальний бар’єр | uk | 
| dc.subject | особистісно-професійна парадигма учителя | uk | 
| dc.title | Характеристика продуктивної моделі рефлексії як механізма зміни особистісно-професійної парадигми | uk | 
| dc.type | Article | uk | 
| Appears in Collections: | 2008 | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Semenova.pdf | 138.87 kB | Adobe PDF | View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.