Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5797| Title: | Характеристика продуктивної моделі рефлексії як механізма зміни особистісно-професійної парадигми | 
| Authors: | Семенова, А. | 
| Keywords: | вихід рефлексії пізнавальний бар’єр особистісно-професійна парадигма учителя  | 
| Issue Date: | 2008 | 
| Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | 
| Citation: | Семенова А. Характеристика продуктивної моделі рефлексії як механізма зміни особистісно-професійної парадигми / А. Семенова // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2008. – № 8-9. – С. 198-202. | 
| Abstract: | У статті характеризується продуктивна модель рефлексії як механізм зміни особистісно-професійної парадигми, пізнавальні бар’єри розглядаються як можливі „розриви” між знаннями та навичками, що проявляються при вирішенні педагогічних ситуацій The article characterises the productive model of reflection as a mechanism of changing personal and professional paradigm; considers cognitive barriers to be possible disparity between knowledge and skills which emerge when solving pedagogical situations. | 
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5797 | 
| Appears in Collections: | 2008 | 
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Semenova.pdf | 138.87 kB | Adobe PDF | View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.