Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5797
Title: | Характеристика продуктивної моделі рефлексії як механізма зміни особистісно-професійної парадигми |
Authors: | Семенова, А. |
Keywords: | вихід рефлексії пізнавальний бар’єр особистісно-професійна парадигма учителя |
Issue Date: | 2008 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Семенова А. Характеристика продуктивної моделі рефлексії як механізма зміни особистісно-професійної парадигми / А. Семенова // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2008. – № 8-9. – С. 198-202. |
Abstract: | У статті характеризується продуктивна модель рефлексії як механізм зміни особистісно-професійної парадигми, пізнавальні бар’єри розглядаються як можливі „розриви” між знаннями та навичками, що проявляються при вирішенні педагогічних ситуацій The article characterises the productive model of reflection as a mechanism of changing personal and professional paradigm; considers cognitive barriers to be possible disparity between knowledge and skills which emerge when solving pedagogical situations. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5797 |
Appears in Collections: | 2008 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Semenova.pdf | 138.87 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.