Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5437
Назва: | Важливість діалогічної спрямованості управління педагогічним процесом |
Автори: | Августинська, С. В. |
Ключові слова: | діалогічна спрямованість управління педагогічним процесом діалогічність |
Дата публікації: | 2008 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Августинська С. В. Важливість діалогічної спрямованості управління педагогічним процесом / С. В. Августинська // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2008. – № 4-5. – С. 127-129. |
Короткий огляд (реферат): | Діалогічність, духовність, суб'єктність, гармонійність, всебічність розвитку, гуманізм настільки взаємопов'язані при діалогічному управлінні педагогічним процесом, що, говорячи про одне із них, тим самим говоримо й про інше. Іншими словами, чим вищий рівень управління педагогічним процесом, Тим вищий ступінь його єдності, цілісності, холізму. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5437 |
Розташовується у зібраннях: | 2008 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Avgustinskaya.pdf | 136.83 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.