Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5383
Назва: | Психолого-педагогічна модель інтенсивного навчання іноземної мови студентів |
Інші назви: | Psychological-pedagogical model of intensive foreign language teaching of students |
Автори: | Чебикін, Олексій Якович Chebykin, Oleksij Yakovych Дегірменджі, Еліна Володимирівна Dehirmendzhi, Elina Volodymyrivna |
Ключові слова: | емоційно-мотиваційний компонент комунікативний компонент когнітивний компонент занурення динамічність emotional and motivational component communicative component cognitive component immersion dynamich charakter of studying |
Дата публікації: | 2010 |
Видавництво: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
Бібліографічний опис: | Чебикін О. Я. Психолого-педагогічна модель інтенсивного навчання іноземної мови студентів / О. Я. Чебикін, Е. В. Дегірменджі // Психологічні перспективи. - 2010. - Випуск 16. - С.288-298. |
Короткий огляд (реферат): | У статті представлено авторську психолого-педагогічну модель інтенсивного навчання іноземної мови студентів, що містить три основних компоненти: емоційно-мотиваційний, комунікативний та когнітивний, які реалізуються в умовах занурення й динамічності. The article presents the author's psychological-pedagogical model of intensive foreign language teaching of students, which contains three main components: emotional-motivational, communicative and cognitive, which are realized in the conditions of immersion and dynamism. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5383 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра теорії та методики практичної психології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Chebykin.pdf | 2.86 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.