Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5383
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Чебикін, Олексій Якович | - |
dc.contributor.author | Chebykin, Oleksij Yakovych | - |
dc.contributor.author | Дегірменджі, Еліна Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Dehirmendzhi, Elina Volodymyrivna | - |
dc.date.accessioned | 2019-12-11T14:23:14Z | - |
dc.date.available | 2019-12-11T14:23:14Z | - |
dc.date.issued | 2010 | - |
dc.identifier.citation | Чебикін О. Я. Психолого-педагогічна модель інтенсивного навчання іноземної мови студентів / О. Я. Чебикін, Е. В. Дегірменджі // Психологічні перспективи. - 2010. - Випуск 16. - С.288-298. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5383 | - |
dc.description.abstract | У статті представлено авторську психолого-педагогічну модель інтенсивного навчання іноземної мови студентів, що містить три основних компоненти: емоційно-мотиваційний, комунікативний та когнітивний, які реалізуються в умовах занурення й динамічності. The article presents the author's psychological-pedagogical model of intensive foreign language teaching of students, which contains three main components: emotional-motivational, communicative and cognitive, which are realized in the conditions of immersion and dynamism. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Волинський національний університет імені Лесі Українки | uk |
dc.subject | емоційно-мотиваційний компонент | uk |
dc.subject | комунікативний компонент | uk |
dc.subject | когнітивний компонент | uk |
dc.subject | занурення | uk |
dc.subject | динамічність | uk |
dc.subject | emotional and motivational component | uk |
dc.subject | communicative component | uk |
dc.subject | cognitive component | uk |
dc.subject | immersion | uk |
dc.subject | dynamich charakter of studying | uk |
dc.title | Психолого-педагогічна модель інтенсивного навчання іноземної мови студентів | uk |
dc.title.alternative | Psychological-pedagogical model of intensive foreign language teaching of students | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Кафедра теорії та методики практичної психології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Chebykin.pdf | 2.86 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.