Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5299
Назва: | Дослідження впливу міжпредметних зв’язків на інтеграційні засоби адаптивного навчання в пропедевтичному курсі інформатики |
Інші назви: | Investigation of the influence of cross-curricular links on integrative adaptive learning tools in a propedeutical informatics course Исследование влияния межпредметных связей на интеграционные средства адаптивного обучения в пропедевтическом курсе информатики |
Автори: | Козлова, Л. І. Мазурок, Тетяна Леонідівна Мазурок, Татьяна Леонидовна Mazurok, Tetyana Leonidivna |
Ключові слова: | адаптивне навчання пропедевтичний курс інформатики міжпредметні зв’язки інтеграційне навчання адаптивное обучение пропедевтический курс информатики межпредметные связи интеграционное обучение adaptive learning propedeutical informatics course |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України |
Бібліографічний опис: | Дячок Д. О. Дослідження впливу міжпредметних зв’язків на інтеграційні засоби адаптивного навчання в пропедевтичному курсі інформатики / Д. О. Дячок, Т. Л. Мазурок // Адаптивні технології управління навчанням ATL - 2019 : матеріали п`ятої міжнародної конференції, (Одеса, 23-25 жовтня 2019 р.) / редкол. : О. Я. Чебикін, М. І. Жалдак, В. Ю. Биков [та ін]. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2019. – С. 107-108. |
Короткий огляд (реферат): | Для продуктивного засвоєння учнями знань і для їх інтелектуального розвитку важливе значення має встановлення зв’язків як між різними розділами курсу, який вивчається, так і між різними дисциплінами в цілому, тобто внутрішньо-предметна і міжпредметна інтеграція. Розроблено структурно-логічну модель системи міжпредметних зв’язків пропедевтичної інформатики у вигляді семантичної мережі. Для продуктивного усвоения учащимися знаний и для их интеллектуального развития важное значение имеет установление связей как между различными разделами курса, который изучается, так и между различными дисциплинами в целом, то есть внутренне предметная и межпредметная интеграция. Разработана структурно-логическую модель системы межпредметных связей пропедевтической информатики в виде семантической сети. It is essential for students to gain knowledge and intellectually develop knowledge between the different sections of the course being taught and between the different disciplines as a whole, ie, cross-curricular and cross-curricular integration. A structural-logical model of the system of cross-curricular communication of propedeutical informatics in the form of a semantic network is developed. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5299 |
Розташовується у зібраннях: | Адаптивні технології управління навчанням ATL (2019) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Study of the impact of cross-curricular relationships.pdf | 450.01 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.