Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5299
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Козлова, Л. І. | - |
dc.contributor.author | Мазурок, Тетяна Леонідівна | - |
dc.contributor.author | Мазурок, Татьяна Леонидовна | - |
dc.contributor.author | Mazurok, Tetyana Leonidivna | - |
dc.date.accessioned | 2019-12-06T10:50:44Z | - |
dc.date.available | 2019-12-06T10:50:44Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Дячок Д. О. Дослідження впливу міжпредметних зв’язків на інтеграційні засоби адаптивного навчання в пропедевтичному курсі інформатики / Д. О. Дячок, Т. Л. Мазурок // Адаптивні технології управління навчанням ATL - 2019 : матеріали п`ятої міжнародної конференції, (Одеса, 23-25 жовтня 2019 р.) / редкол. : О. Я. Чебикін, М. І. Жалдак, В. Ю. Биков [та ін]. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2019. – С. 107-108. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5299 | - |
dc.description.abstract | Для продуктивного засвоєння учнями знань і для їх інтелектуального розвитку важливе значення має встановлення зв’язків як між різними розділами курсу, який вивчається, так і між різними дисциплінами в цілому, тобто внутрішньо-предметна і міжпредметна інтеграція. Розроблено структурно-логічну модель системи міжпредметних зв’язків пропедевтичної інформатики у вигляді семантичної мережі. Для продуктивного усвоения учащимися знаний и для их интеллектуального развития важное значение имеет установление связей как между различными разделами курса, который изучается, так и между различными дисциплинами в целом, то есть внутренне предметная и межпредметная интеграция. Разработана структурно-логическую модель системы межпредметных связей пропедевтической информатики в виде семантической сети. It is essential for students to gain knowledge and intellectually develop knowledge between the different sections of the course being taught and between the different disciplines as a whole, ie, cross-curricular and cross-curricular integration. A structural-logical model of the system of cross-curricular communication of propedeutical informatics in the form of a semantic network is developed. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України | uk |
dc.subject | адаптивне навчання | uk |
dc.subject | пропедевтичний курс інформатики | uk |
dc.subject | міжпредметні зв’язки | uk |
dc.subject | інтеграційне навчання | uk |
dc.subject | адаптивное обучение | uk |
dc.subject | пропедевтический курс информатики | uk |
dc.subject | межпредметные связи | uk |
dc.subject | интеграционное обучение | uk |
dc.subject | adaptive learning | uk |
dc.subject | propedeutical informatics course | uk |
dc.title | Дослідження впливу міжпредметних зв’язків на інтеграційні засоби адаптивного навчання в пропедевтичному курсі інформатики | uk |
dc.title.alternative | Investigation of the influence of cross-curricular links on integrative adaptive learning tools in a propedeutical informatics course | uk |
dc.title.alternative | Исследование влияния межпредметных связей на интеграционные средства адаптивного обучения в пропедевтическом курсе информатики | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Адаптивні технології управління навчанням ATL (2019) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Study of the impact of cross-curricular relationships.pdf | 450.01 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.