Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5299
Title: | Дослідження впливу міжпредметних зв’язків на інтеграційні засоби адаптивного навчання в пропедевтичному курсі інформатики |
Other Titles: | Investigation of the influence of cross-curricular links on integrative adaptive learning tools in a propedeutical informatics course Исследование влияния межпредметных связей на интеграционные средства адаптивного обучения в пропедевтическом курсе информатики |
Authors: | Козлова, Л. І. Мазурок, Тетяна Леонідівна Мазурок, Татьяна Леонидовна Mazurok, Tetyana Leonidivna |
Keywords: | адаптивне навчання пропедевтичний курс інформатики міжпредметні зв’язки інтеграційне навчання адаптивное обучение пропедевтический курс информатики межпредметные связи интеграционное обучение adaptive learning propedeutical informatics course |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України |
Citation: | Дячок Д. О. Дослідження впливу міжпредметних зв’язків на інтеграційні засоби адаптивного навчання в пропедевтичному курсі інформатики / Д. О. Дячок, Т. Л. Мазурок // Адаптивні технології управління навчанням ATL - 2019 : матеріали п`ятої міжнародної конференції, (Одеса, 23-25 жовтня 2019 р.) / редкол. : О. Я. Чебикін, М. І. Жалдак, В. Ю. Биков [та ін]. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2019. – С. 107-108. |
Abstract: | Для продуктивного засвоєння учнями знань і для їх інтелектуального розвитку важливе значення має встановлення зв’язків як між різними розділами курсу, який вивчається, так і між різними дисциплінами в цілому, тобто внутрішньо-предметна і міжпредметна інтеграція. Розроблено структурно-логічну модель системи міжпредметних зв’язків пропедевтичної інформатики у вигляді семантичної мережі. Для продуктивного усвоения учащимися знаний и для их интеллектуального развития важное значение имеет установление связей как между различными разделами курса, который изучается, так и между различными дисциплинами в целом, то есть внутренне предметная и межпредметная интеграция. Разработана структурно-логическую модель системы межпредметных связей пропедевтической информатики в виде семантической сети. It is essential for students to gain knowledge and intellectually develop knowledge between the different sections of the course being taught and between the different disciplines as a whole, ie, cross-curricular and cross-curricular integration. A structural-logical model of the system of cross-curricular communication of propedeutical informatics in the form of a semantic network is developed. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5299 |
Appears in Collections: | Адаптивні технології управління навчанням ATL (2019) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Study of the impact of cross-curricular relationships.pdf | 450.01 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.