Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5281
Title: | Інтеграція як дидактичний принцип в навчанні фізики |
Other Titles: | Integration as a didactic principle in teaching physics Интеграция как дидактический принцип в обучении физики |
Authors: | Толпекіна, Галина Миколаївна Толпекина, Галина Николаевна Tolpekina, Halyna Mykolayivna Мельникова, Я. А. |
Keywords: | інтеграція в навчанні навчання фізики межпредметні зв’язки принцип інтеграції интеграция в обучении обучение физики межпредметные связи принцип интеграции integration in training physics training cross-curricular links principle of integration the beginning of physics |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України |
Citation: | 14. Мельникова Я. А. Інтеграція як дидактичний принцип в навчанні фізики / Я. А. Мельникова, Толпекіна Г. М. // Адаптивні технології управління навчанням ATL - 2019 : матеріали п`ятої міжнародної конференції, (Одеса, 23-25 жовтня 2019 р.) / редкол. : О. Я. Чебикін, М. І. Жалдак, В. Ю. Биков [та ін]. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2019. – С. 90-91. |
Abstract: | Розкрита актуальність інтеграції в навчальний процес та шляхи реалізації принципу інтеграції. Інтеграція вважається необхідним дидактичним засобом, за допомогою якого можливо створити в учнів цілісну картину світу. Через інтеграцію здійснюється особистісно зорієнтований підхід до навчання. Раскрыта актуальность интеграции в учебный процесс и пути реализации принципа интеграции. Интеграция считается необходимым дидактическим средством, с помощью которого можно создать у учащихся целостную картину мира. Через интеграцию осуществляется личностно ориентированный подход к обучению. The relevance of integration into the educational process and ways of implementing the principle of integration are revealed. Integration is considered a necessary didactic tool by which it is possible to create a holistic picture of the world in students. Integration takes a person-centered approach to learning. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5281 |
Appears in Collections: | Адаптивні технології управління навчанням ATL (2019) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Tolpekina, Halyna Mykolayivna.pdf | 471.14 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.