Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5281
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Толпекіна, Галина Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Толпекина, Галина Николаевна | - |
dc.contributor.author | Tolpekina, Halyna Mykolayivna | - |
dc.contributor.author | Мельникова, Я. А. | - |
dc.date.accessioned | 2019-12-05T11:43:56Z | - |
dc.date.available | 2019-12-05T11:43:56Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | 14. Мельникова Я. А. Інтеграція як дидактичний принцип в навчанні фізики / Я. А. Мельникова, Толпекіна Г. М. // Адаптивні технології управління навчанням ATL - 2019 : матеріали п`ятої міжнародної конференції, (Одеса, 23-25 жовтня 2019 р.) / редкол. : О. Я. Чебикін, М. І. Жалдак, В. Ю. Биков [та ін]. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2019. – С. 90-91. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5281 | - |
dc.description.abstract | Розкрита актуальність інтеграції в навчальний процес та шляхи реалізації принципу інтеграції. Інтеграція вважається необхідним дидактичним засобом, за допомогою якого можливо створити в учнів цілісну картину світу. Через інтеграцію здійснюється особистісно зорієнтований підхід до навчання. Раскрыта актуальность интеграции в учебный процесс и пути реализации принципа интеграции. Интеграция считается необходимым дидактическим средством, с помощью которого можно создать у учащихся целостную картину мира. Через интеграцию осуществляется личностно ориентированный подход к обучению. The relevance of integration into the educational process and ways of implementing the principle of integration are revealed. Integration is considered a necessary didactic tool by which it is possible to create a holistic picture of the world in students. Integration takes a person-centered approach to learning. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України | uk |
dc.subject | інтеграція в навчанні | uk |
dc.subject | навчання фізики | uk |
dc.subject | межпредметні зв’язки | uk |
dc.subject | принцип інтеграції | uk |
dc.subject | интеграция в обучении | uk |
dc.subject | обучение физики | uk |
dc.subject | межпредметные связи | uk |
dc.subject | принцип интеграции | uk |
dc.subject | integration in training | uk |
dc.subject | physics training | uk |
dc.subject | cross-curricular links | uk |
dc.subject | principle of integration | uk |
dc.subject | the beginning of physics | uk |
dc.title | Інтеграція як дидактичний принцип в навчанні фізики | uk |
dc.title.alternative | Integration as a didactic principle in teaching physics | uk |
dc.title.alternative | Интеграция как дидактический принцип в обучении физики | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Адаптивні технології управління навчанням ATL (2019) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Tolpekina, Halyna Mykolayivna.pdf | 471.14 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.