Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5211
Назва: | Теоретичний аналіз стану підготовки майбутніх вчителів до проектувальної діяльності |
Інші назви: | Theoretical analysis of the state of preparation of future teachers for design activities |
Автори: | Пригода, О. М. |
Ключові слова: | підготовка вчителів проектувальна діяльність майбутні вчителі стан підготовки teacher training design activities future teachers state of preparation |
Дата публікації: | 2005 |
Видавництво: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Бібліографічний опис: | Пригода О. М. Теоретичний аналіз стану підготовки майбутніх вчителів до проектувальної діяльності / О. М. Пригода // Наука і освітa: наук.-практ. журнал. – 2005. – № 7-8. – С. 173-175. |
Короткий огляд (реферат): | . У статті представлений теоретичний аналіз підготовки майбутніх учителів до проектувальної діяльності в системі вищої педагогічної освіти. The article suggests theoretic analysis of training future teachers for projective activity in the system of higher pedagogical education. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5211 |
Розташовується у зібраннях: | 2005 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
58.pdf | 171.52 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.