Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5211
Title: | Теоретичний аналіз стану підготовки майбутніх вчителів до проектувальної діяльності |
Other Titles: | Theoretical analysis of the state of preparation of future teachers for design activities |
Authors: | Пригода, О. М. |
Keywords: | підготовка вчителів проектувальна діяльність майбутні вчителі стан підготовки teacher training design activities future teachers state of preparation |
Issue Date: | 2005 |
Publisher: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Citation: | Пригода О. М. Теоретичний аналіз стану підготовки майбутніх вчителів до проектувальної діяльності / О. М. Пригода // Наука і освітa: наук.-практ. журнал. – 2005. – № 7-8. – С. 173-175. |
Abstract: | . У статті представлений теоретичний аналіз підготовки майбутніх учителів до проектувальної діяльності в системі вищої педагогічної освіти. The article suggests theoretic analysis of training future teachers for projective activity in the system of higher pedagogical education. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5211 |
Appears in Collections: | 2005 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.