Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5079
Назва: | Дидактичні принципи побудови системи вправ з навчання німецькомовної лексики |
Інші назви: | Didactic principles of constructing a system of exercises for teaching German vocabulary |
Автори: | Церна, Світлана Вікторівна Tserna, Svitlana Viktorovna |
Ключові слова: | німецькомовна лексика German-speaking vocabulary система вправ exercise system дидактичні принципи didactic principles |
Дата публікації: | 2006 |
Видавництво: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Бібліографічний опис: | Церна С. В. Дидактичні принципи побудови системи вправ з навчання німецькомовної лексики / С. В. Церна // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2006. – № 3-4. – С. 136-140. |
Короткий огляд (реферат): | У даній статті представлені результати дослідження: розкривається сутність методологічної культури вчителя, показано її значення в педагогічній практиці, акцентується увага на тому, що центр ваги повинен бути переміщений із загальної професійної підготовки вчителя на формування методологічної культури . The article presents the results of investigation illustrating the essence of teacher's methodological culture. The author shows its meaning in pedagogical practice. Particular emphasis is made on the fact that the center of gravity must be shifted from general professional training of teacher to formation of methodological culture. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5079 |
Розташовується у зібраннях: | 2006 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
46.pdf | 145.91 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.