Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5079
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЦерна, Світлана Вікторівна-
dc.contributor.authorTserna, Svitlana Viktorovna-
dc.date.accessioned2019-11-28T09:16:59Z-
dc.date.available2019-11-28T09:16:59Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationЦерна С. В. Дидактичні принципи побудови системи вправ з навчання німецькомовної лексики / С. В. Церна // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2006. – № 3-4. – С. 136-140.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5079-
dc.description.abstractУ даній статті представлені результати дослідження: розкривається сутність методологічної культури вчителя, показано її значення в педагогічній практиці, акцентується увага на тому, що центр ваги повинен бути переміщений із загальної професійної підготовки вчителя на формування методологічної культури . The article presents the results of investigation illustrating the essence of teacher's methodological culture. The author shows its meaning in pedagogical practice. Particular emphasis is made on the fact that the center of gravity must be shifted from general professional training of teacher to formation of methodological culture.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectнімецькомовна лексикаuk
dc.subjectGerman-speaking vocabularyuk
dc.subjectсистема вправuk
dc.subjectexercise systemuk
dc.subjectдидактичні принципиuk
dc.subjectdidactic principlesuk
dc.titleДидактичні принципи побудови системи вправ з навчання німецькомовної лексикиuk
dc.title.alternativeDidactic principles of constructing a system of exercises for teaching German vocabularyuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2006

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
46.pdf145.91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.