Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5048
Назва: | Сутнісна характеристика самоосвітньої компетентності майбутього вчителя трудового навчання та технологій |
Автори: | Artemieva, Inna Serhiivna Артемьєва, Інна Сергіївна Вічева, Г. С. |
Ключові слова: | компетентність майбутній вчитель технологій вчитель трудового навчання та технологій |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Бібліографічний опис: | Артемьєва І. С. Сутнісна характеристика самоосвітньої компетентності майбутього вчителя трудового навчання та технологій / І. С. Артемьєва, Г. С. Вічева // Матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції «Світоглядні горизонти місії вчителя Нової української школи». – Одеса, 2019. – С. 35-36. |
Короткий огляд (реферат): | Специфіка системи освіти полягає в тому, що вона має не тільки озброювати знаннями осіб, які навчаються, а й в наслідок швидкої і постійної зміни знань, формувати в них потребу в безперервному самостійному оволодінні вміннями та навичками самоосвіти, а також формувати самостійний і творчий підхід до знань протягом всього активного життя людини. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5048 |
Розташовується у зібраннях: | Світоглядні горизонти місії вчителя Нової української школи (2019) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
2019_ Artemieva.pdf | 1.35 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.