Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5048
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Artemieva, Inna Serhiivna | - |
dc.contributor.author | Артемьєва, Інна Сергіївна | - |
dc.contributor.author | Вічева, Г. С. | - |
dc.date.accessioned | 2019-11-27T12:09:41Z | - |
dc.date.available | 2019-11-27T12:09:41Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Артемьєва І. С. Сутнісна характеристика самоосвітньої компетентності майбутього вчителя трудового навчання та технологій / І. С. Артемьєва, Г. С. Вічева // Матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції «Світоглядні горизонти місії вчителя Нової української школи». – Одеса, 2019. – С. 35-36. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5048 | - |
dc.description.abstract | Специфіка системи освіти полягає в тому, що вона має не тільки озброювати знаннями осіб, які навчаються, а й в наслідок швидкої і постійної зміни знань, формувати в них потребу в безперервному самостійному оволодінні вміннями та навичками самоосвіти, а також формувати самостійний і творчий підхід до знань протягом всього активного життя людини. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | компетентність | uk |
dc.subject | майбутній вчитель технологій | uk |
dc.subject | вчитель трудового навчання та технологій | uk |
dc.title | Сутнісна характеристика самоосвітньої компетентності майбутього вчителя трудового навчання та технологій | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Світоглядні горизонти місії вчителя Нової української школи (2019) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
2019_ Artemieva.pdf | 1.35 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.