Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5048
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorArtemieva, Inna Serhiivna-
dc.contributor.authorАртемьєва, Інна Сергіївна-
dc.contributor.authorВічева, Г. С.-
dc.date.accessioned2019-11-27T12:09:41Z-
dc.date.available2019-11-27T12:09:41Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationАртемьєва І. С. Сутнісна характеристика самоосвітньої компетентності майбутього вчителя трудового навчання та технологій / І. С. Артемьєва, Г. С. Вічева // Матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції «Світоглядні горизонти місії вчителя Нової української школи». – Одеса, 2019. – С. 35-36.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5048-
dc.description.abstractСпецифіка системи освіти полягає в тому, що вона має не тільки озброювати знаннями осіб, які навчаються, а й в наслідок швидкої і постійної зміни знань, формувати в них потребу в безперервному самостійному оволодінні вміннями та навичками самоосвіти, а також формувати самостійний і творчий підхід до знань протягом всього активного життя людини.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectкомпетентністьuk
dc.subjectмайбутній вчитель технологійuk
dc.subjectвчитель трудового навчання та технологійuk
dc.titleСутнісна характеристика самоосвітньої компетентності майбутього вчителя трудового навчання та технологійuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Світоглядні горизонти місії вчителя Нової української школи (2019)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2019_ Artemieva.pdf1.35 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.