Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4915
Назва: Результати експериментального використання демонстраційних прикладів навчання об'єктно-орієнтованого програмування в 10 класі
Інші назви: The results of the experimental use of demonstration examples of object-oriented programming in 10th grade
Результаты экспериментального использования демонстрационных примеров обучения объектно-ориентированного программирования в 10 классе
Автори: Брескіна, Лада Валентинівна
Брескина, Лада Валентиновна
Breskina, Lada Valentynivna
Ременяк, Леся Василівна
Ременяк, Леся Васильевна
Remeniak, Lesia Vasilivna
Ключові слова: навчання інформатики
демонстраційні приклади
програмування
Python
перевернутий клас
teaching computer science
demonstration examples
programming
inverted class
обучение информатики
демонстрационные примеры
программирование
Дата публікації: 2019
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України
Бібліографічний опис: Брескіна Л. В. Результати експериментального використання демонстраційних прикладів навчання об'єктно-орієнтованого програмування в 10 класі /Л. В. Брескіна, Л. В. Ременяк // Адаптивні технології управління навчанням ATL - 2019 : матеріали п`ятої міжнародної конференції, (Одеса, 23-25 жовтня 2019 р.) / редкол. : О. Я. Чебикін, М. І. Жалдак, В. Ю. Биков [та ін]. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2019. – С. 135-138.
Короткий огляд (реферат): В роботі перевірялася гіпотеза про те, що використання демонстраційних прикладів із застосуванням методики перевернутого класу знімає психологічні бар’єри при вивчені об’єктно-орієнтованого програмування та сприяє підвищенню мотивації учнів. Для цього були вирішені наступні задачі, які розглянуті в публікації. В работе проверялась гипотеза о том, что использование демонстрационных примеров с применением методики перевернутого класса снимает психологические барьеры при изучении объектно-ориентированного программирования и способствует повышению мотивации учащихся. Для этого были решены следующие задачи, которые рассмотрены в публикации. he paper tested the hypothesis that the use of demonstration examples using the inverted class method removes psychological barriers in the study of object-oriented programming and promotes students' motivation. For this purpose, the following problems, which were considered in the publication, were solved.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4915
Розташовується у зібраннях:Адаптивні технології управління навчанням ATL (2019)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ATL-2019-Remeniak-Breskina.pdf175.24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.