Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4915
Назва: | Результати експериментального використання демонстраційних прикладів навчання об'єктно-орієнтованого програмування в 10 класі |
Інші назви: | The results of the experimental use of demonstration examples of object-oriented programming in 10th grade Результаты экспериментального использования демонстрационных примеров обучения объектно-ориентированного программирования в 10 классе |
Автори: | Брескіна, Лада Валентинівна Брескина, Лада Валентиновна Breskina, Lada Valentynivna Ременяк, Леся Василівна Ременяк, Леся Васильевна Remeniak, Lesia Vasilivna |
Ключові слова: | навчання інформатики демонстраційні приклади програмування Python перевернутий клас teaching computer science demonstration examples programming inverted class обучение информатики демонстрационные примеры программирование |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України |
Бібліографічний опис: | Брескіна Л. В. Результати експериментального використання демонстраційних прикладів навчання об'єктно-орієнтованого програмування в 10 класі /Л. В. Брескіна, Л. В. Ременяк // Адаптивні технології управління навчанням ATL - 2019 : матеріали п`ятої міжнародної конференції, (Одеса, 23-25 жовтня 2019 р.) / редкол. : О. Я. Чебикін, М. І. Жалдак, В. Ю. Биков [та ін]. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2019. – С. 135-138. |
Короткий огляд (реферат): | В роботі перевірялася гіпотеза про те, що використання демонстраційних прикладів із застосуванням методики перевернутого класу знімає психологічні бар’єри при вивчені об’єктно-орієнтованого програмування та сприяє підвищенню мотивації учнів. Для цього були вирішені наступні задачі, які розглянуті в публікації. В работе проверялась гипотеза о том, что использование демонстрационных примеров с применением методики перевернутого класса снимает психологические барьеры при изучении объектно-ориентированного программирования и способствует повышению мотивации учащихся. Для этого были решены следующие задачи, которые рассмотрены в публикации. he paper tested the hypothesis that the use of demonstration examples using the inverted class method removes psychological barriers in the study of object-oriented programming and promotes students' motivation. For this purpose, the following problems, which were considered in the publication, were solved. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4915 |
Розташовується у зібраннях: | Адаптивні технології управління навчанням ATL (2019) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ATL-2019-Remeniak-Breskina.pdf | 175.24 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.