Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4915
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Брескіна, Лада Валентинівна | - |
dc.contributor.author | Брескина, Лада Валентиновна | - |
dc.contributor.author | Breskina, Lada Valentynivna | - |
dc.contributor.author | Ременяк, Леся Василівна | - |
dc.contributor.author | Ременяк, Леся Васильевна | - |
dc.contributor.author | Remeniak, Lesia Vasilivna | - |
dc.date.accessioned | 2019-11-20T10:53:30Z | - |
dc.date.available | 2019-11-20T10:53:30Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Брескіна Л. В. Результати експериментального використання демонстраційних прикладів навчання об'єктно-орієнтованого програмування в 10 класі /Л. В. Брескіна, Л. В. Ременяк // Адаптивні технології управління навчанням ATL - 2019 : матеріали п`ятої міжнародної конференції, (Одеса, 23-25 жовтня 2019 р.) / редкол. : О. Я. Чебикін, М. І. Жалдак, В. Ю. Биков [та ін]. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2019. – С. 135-138. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4915 | - |
dc.description.abstract | В роботі перевірялася гіпотеза про те, що використання демонстраційних прикладів із застосуванням методики перевернутого класу знімає психологічні бар’єри при вивчені об’єктно-орієнтованого програмування та сприяє підвищенню мотивації учнів. Для цього були вирішені наступні задачі, які розглянуті в публікації. В работе проверялась гипотеза о том, что использование демонстрационных примеров с применением методики перевернутого класса снимает психологические барьеры при изучении объектно-ориентированного программирования и способствует повышению мотивации учащихся. Для этого были решены следующие задачи, которые рассмотрены в публикации. he paper tested the hypothesis that the use of demonstration examples using the inverted class method removes psychological barriers in the study of object-oriented programming and promotes students' motivation. For this purpose, the following problems, which were considered in the publication, were solved. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України | uk |
dc.subject | навчання інформатики | uk |
dc.subject | демонстраційні приклади | uk |
dc.subject | програмування | uk |
dc.subject | Python | uk |
dc.subject | перевернутий клас | uk |
dc.subject | teaching computer science | uk |
dc.subject | demonstration examples | uk |
dc.subject | programming | uk |
dc.subject | inverted class | uk |
dc.subject | обучение информатики | uk |
dc.subject | демонстрационные примеры | uk |
dc.subject | программирование | uk |
dc.title | Результати експериментального використання демонстраційних прикладів навчання об'єктно-орієнтованого програмування в 10 класі | uk |
dc.title.alternative | The results of the experimental use of demonstration examples of object-oriented programming in 10th grade | uk |
dc.title.alternative | Результаты экспериментального использования демонстрационных примеров обучения объектно-ориентированного программирования в 10 классе | uk |
dc.type | Thesis | uk |
Appears in Collections: | Адаптивні технології управління навчанням ATL (2019) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ATL-2019-Remeniak-Breskina.pdf | 175.24 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.