Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4915
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБрескіна, Лада Валентинівна-
dc.contributor.authorБрескина, Лада Валентиновна-
dc.contributor.authorBreskina, Lada Valentynivna-
dc.contributor.authorРеменяк, Леся Василівна-
dc.contributor.authorРеменяк, Леся Васильевна-
dc.contributor.authorRemeniak, Lesia Vasilivna-
dc.date.accessioned2019-11-20T10:53:30Z-
dc.date.available2019-11-20T10:53:30Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationБрескіна Л. В. Результати експериментального використання демонстраційних прикладів навчання об'єктно-орієнтованого програмування в 10 класі /Л. В. Брескіна, Л. В. Ременяк // Адаптивні технології управління навчанням ATL - 2019 : матеріали п`ятої міжнародної конференції, (Одеса, 23-25 жовтня 2019 р.) / редкол. : О. Я. Чебикін, М. І. Жалдак, В. Ю. Биков [та ін]. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2019. – С. 135-138.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4915-
dc.description.abstractВ роботі перевірялася гіпотеза про те, що використання демонстраційних прикладів із застосуванням методики перевернутого класу знімає психологічні бар’єри при вивчені об’єктно-орієнтованого програмування та сприяє підвищенню мотивації учнів. Для цього були вирішені наступні задачі, які розглянуті в публікації. В работе проверялась гипотеза о том, что использование демонстрационных примеров с применением методики перевернутого класса снимает психологические барьеры при изучении объектно-ориентированного программирования и способствует повышению мотивации учащихся. Для этого были решены следующие задачи, которые рассмотрены в публикации. he paper tested the hypothesis that the use of demonstration examples using the inverted class method removes psychological barriers in the study of object-oriented programming and promotes students' motivation. For this purpose, the following problems, which were considered in the publication, were solved.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН Україниuk
dc.subjectнавчання інформатикиuk
dc.subjectдемонстраційні прикладиuk
dc.subjectпрограмуванняuk
dc.subjectPythonuk
dc.subjectперевернутий класuk
dc.subjectteaching computer scienceuk
dc.subjectdemonstration examplesuk
dc.subjectprogramminguk
dc.subjectinverted classuk
dc.subjectобучение информатикиuk
dc.subjectдемонстрационные примерыuk
dc.subjectпрограммированиеuk
dc.titleРезультати експериментального використання демонстраційних прикладів навчання об'єктно-орієнтованого програмування в 10 класіuk
dc.title.alternativeThe results of the experimental use of demonstration examples of object-oriented programming in 10th gradeuk
dc.title.alternativeРезультаты экспериментального использования демонстрационных примеров обучения объектно-ориентированного программирования в 10 классеuk
dc.typeThesisuk
Appears in Collections:Адаптивні технології управління навчанням ATL (2019)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ATL-2019-Remeniak-Breskina.pdf175.24 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.