Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4825
Назва: | Теоретичні засади обґрунтування проблеми розвитку педагогічної інтуїції |
Інші назви: | Theoretical bases of substantiation of the problem of pedagogical intuition development |
Автори: | Богданова, Інна Михайлівна Bohdanova, Inna Mikhailivna |
Ключові слова: | інтуїція intuition педагогічна інтуїція pedagogical intuition педагогічна діяльність pedagogical activity проблема розвитку педагогічної інтуїції the problem of pedagogical intuition development |
Дата публікації: | 2006 |
Видавництво: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Бібліографічний опис: | Богданова І. М. Теоретичні засади обґрунтування проблеми розвитку педагогічної інтуїції / І. М. Богданова // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2006. – № 3-4. – С. 83-86. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються різні підходи до проблеми дослідження механізмів дії інтуїції взагалі і педагогічної інтуїції зокрема. Зроблено висновок щодо характерних особливостей її прояву в педагогічній діяльності та зроблена спроба її визначення. The article demonstrates different approaches to the problem of functioning of intuition mechanisms in general and pedagogical intuition in particular. The author draws a conclusion as for peculiarities of its expression in pedagogical activity as well as makes an attempt of its specification. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4825 |
Розташовується у зібраннях: | 2006 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
26.pdf | 172.14 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.