Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4825
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБогданова, Інна Михайлівна-
dc.contributor.authorBohdanova, Inna Mikhailivna-
dc.date.accessioned2019-11-19T08:04:23Z-
dc.date.available2019-11-19T08:04:23Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationБогданова І. М. Теоретичні засади обґрунтування проблеми розвитку педагогічної інтуїції / І. М. Богданова // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2006. – № 3-4. – С. 83-86.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4825-
dc.description.abstractУ статті розглядаються різні підходи до проблеми дослідження механізмів дії інтуїції взагалі і педагогічної інтуїції зокрема. Зроблено висновок щодо характерних особливостей її прояву в педагогічній діяльності та зроблена спроба її визначення. The article demonstrates different approaches to the problem of functioning of intuition mechanisms in general and pedagogical intuition in particular. The author draws a conclusion as for peculiarities of its expression in pedagogical activity as well as makes an attempt of its specification.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectінтуїціяuk
dc.subjectintuitionuk
dc.subjectпедагогічна інтуїціяuk
dc.subjectpedagogical intuitionuk
dc.subjectпедагогічна діяльністьuk
dc.subjectpedagogical activityuk
dc.subjectпроблема розвитку педагогічної інтуїціїuk
dc.subjectthe problem of pedagogical intuition developmentuk
dc.titleТеоретичні засади обґрунтування проблеми розвитку педагогічної інтуїціїuk
dc.title.alternativeTheoretical bases of substantiation of the problem of pedagogical intuition developmentuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2006

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
26.pdf172.14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.