Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4768
Назва: | Методика роботи над простими задачами на конкретний зміст добутку та частки з елементами теорії укрупнення дидактичних одиниць |
Автори: | Скворцова, Світлана Олексіївна Skvortsova, Svitlana Oleksiivna |
Ключові слова: | початкова математична освіта М. В. Богданович теорія укрупнення дидактичних одиниць математика |
Дата публікації: | 2001 |
Видавництво: | Київ: Шкільний світ |
Бібліографічний опис: | Cкворцова С. О. Методика роботи над простими задачами на конкретний зміст добутку та частки з елементами теорії укрупнення дидактичних одиниць / С. О. Cкворцова // Початкова освіта. – 2001. – № 11 (107). – С. 6-7. |
Короткий огляд (реферат): | В статті подана практична реалізація елементів теорії укрупнення дидактичних одиниць на уроках математики в 1-му класі трирічної початкової школи при вивченні простих задач на конкретний зміст добутку та частки з застосуванням діючого підручника М.В.Богдановича |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4768 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра математики і методики її навчання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Metodyka roboty nad prostymy zadachamy na konkretnyj zmist dobutku ta chastky z elementamy teoriyi ukrupnennya dydaktychnyx odynycz.pdf | 525.99 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.