Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4768
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСкворцова, Світлана Олексіївна-
dc.contributor.authorSkvortsova, Svitlana Oleksiivna-
dc.date.accessioned2019-11-15T12:28:57Z-
dc.date.available2019-11-15T12:28:57Z-
dc.date.issued2001-
dc.identifier.citationCкворцова С. О. Методика роботи над простими задачами на конкретний зміст добутку та частки з елементами теорії укрупнення дидактичних одиниць / С. О. Cкворцова // Початкова освіта. – 2001. – № 11 (107). – С. 6-7.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4768-
dc.description.abstractВ статті подана практична реалізація елементів теорії укрупнення дидактичних одиниць на уроках математики в 1-му класі трирічної початкової школи при вивченні простих задач на конкретний зміст добутку та частки з застосуванням діючого підручника М.В.Богдановичаuk
dc.language.isootheruk
dc.publisherКиїв: Шкільний світuk
dc.subjectпочаткова математична освітаuk
dc.subjectМ. В. Богдановичuk
dc.subjectтеорія укрупнення дидактичних одиницьuk
dc.subjectматематикаuk
dc.titleМетодика роботи над простими задачами на конкретний зміст добутку та частки з елементами теорії укрупнення дидактичних одиницьuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра математики і методики її навчання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.