Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4563
Назва: | Особливості використання цифрових інструментів в процесі формування методичної компетентності майбутніх учителів математики |
Інші назви: | Особенности использования цифровых инструментов в процессе формирования методической компетентности будущих учителей математики Features of using digital tools in the process of forming methodological competence of future mathematics teachers |
Автори: | Тумбрукакі, Алла Валеріївна Тумбрукаки, Алла Валерьевна Tumbrukaki, Alla Valeriivna Лелеко, В. Ю. |
Ключові слова: | цифрові інструменти цифрова компетентність методична компетентність групова робота формуюче оцінювання цифровые инструменты цифровая компетентность методическая компетентность групповая работа формирующее оценивание digital tools digital competency methodological competence methodological competence formative assessmen |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | "Ранок" |
Бібліографічний опис: | Тумбрукакі А. В. Особливості використання цифрових інструментів в процесі формування методичної компетентності майбутніх учителів математики / А. В. Тумбрукакі // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, 20 - 21 вересня 2019 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К. Д. Ушинського» [та ін.]. – Харків : Вид-во «Ранок», 2019. - С. 164-166. |
Короткий огляд (реферат): | Запропоновано до розгляду цифрові інструменти, необхідні для успішної роботи вчителів математики. Зокрема, один з інструментів формуючого оцінювання – сервіс Formative. Предложено к рассмотрению цифровые инструменты, необходимые для успешной работы учителей математики. В частности, один из инструментов формирующего оценивания - сервис Formative. The digital tools necessary for the successful work of mathematics teachers are proposed for consideration. In particular, one of the tools of formative evaluation is the Formative service. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4563 |
Розташовується у зібраннях: | Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2019) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Tumbrukaki A., Leleko V..pdf | 935.12 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.