Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4563
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Тумбрукакі, Алла Валеріївна | - |
dc.contributor.author | Тумбрукаки, Алла Валерьевна | - |
dc.contributor.author | Tumbrukaki, Alla Valeriivna | - |
dc.contributor.author | Лелеко, В. Ю. | - |
dc.date.accessioned | 2019-11-08T07:43:21Z | - |
dc.date.available | 2019-11-08T07:43:21Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Тумбрукакі А. В. Особливості використання цифрових інструментів в процесі формування методичної компетентності майбутніх учителів математики / А. В. Тумбрукакі // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, 20 - 21 вересня 2019 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К. Д. Ушинського» [та ін.]. – Харків : Вид-во «Ранок», 2019. - С. 164-166. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4563 | - |
dc.description.abstract | Запропоновано до розгляду цифрові інструменти, необхідні для успішної роботи вчителів математики. Зокрема, один з інструментів формуючого оцінювання – сервіс Formative. Предложено к рассмотрению цифровые инструменты, необходимые для успешной работы учителей математики. В частности, один из инструментов формирующего оценивания - сервис Formative. The digital tools necessary for the successful work of mathematics teachers are proposed for consideration. In particular, one of the tools of formative evaluation is the Formative service. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | "Ранок" | uk |
dc.subject | цифрові інструменти | uk |
dc.subject | цифрова компетентність | uk |
dc.subject | методична компетентність | uk |
dc.subject | групова робота | uk |
dc.subject | формуюче оцінювання | uk |
dc.subject | цифровые инструменты | uk |
dc.subject | цифровая компетентность | uk |
dc.subject | методическая компетентность | uk |
dc.subject | групповая работа | uk |
dc.subject | формирующее оценивание | uk |
dc.subject | digital tools | uk |
dc.subject | digital competency | uk |
dc.subject | methodological competence | uk |
dc.subject | methodological competence | uk |
dc.subject | formative assessmen | uk |
dc.title | Особливості використання цифрових інструментів в процесі формування методичної компетентності майбутніх учителів математики | uk |
dc.title.alternative | Особенности использования цифровых инструментов в процессе формирования методической компетентности будущих учителей математики | uk |
dc.title.alternative | Features of using digital tools in the process of forming methodological competence of future mathematics teachers | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2019) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Tumbrukaki A., Leleko V..pdf | 935.12 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.