Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4178
Title: | Сутність індивідуалізації навчально-виховного процесу дошкільного закладу на математичному матеріалі |
Authors: | Ікуніна, Зинаїда Іванівна |
Keywords: | навчально-виховний процес дошкільна установа диференціація програмного матеріалу рівень індивідуально-психічного розвитку дітей |
Issue Date: | 2007 |
Publisher: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Citation: | Ікуніна З.І. Сутність індивідуалізації навчально-виховного процесу дошкільного закладу на математичному матеріалі / З.І. Ікуніна // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2007. – № 1-2. – С. 94-97. |
Abstract: | У статті розглядаються умови індивідуалізації навчально-виховного процесу в дошкільній установі на математичному матеріалі: диференціація програмного матеріалу відповідно до рівня індивідуально-психічного розвитку дітей; доцільне поєднання індивідуальних і колективних форм роботи; забезпечення емоційного компонента вчення. The article ascertains some terms of individualization of educational process at preschool establishment via mathematical material: differentiation of programme material according to the levels of children’s individual and psychical development; expedient combination of individual and collective forms of work; providing emotional component of teaching. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4178 |
Appears in Collections: | 2007 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Ikunina.pdf | 157.33 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.