Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4178
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ікуніна, Зинаїда Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2019-10-07T06:40:53Z | - |
dc.date.available | 2019-10-07T06:40:53Z | - |
dc.date.issued | 2007 | - |
dc.identifier.citation | Ікуніна З.І. Сутність індивідуалізації навчально-виховного процесу дошкільного закладу на математичному матеріалі / З.І. Ікуніна // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2007. – № 1-2. – С. 94-97. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4178 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядаються умови індивідуалізації навчально-виховного процесу в дошкільній установі на математичному матеріалі: диференціація програмного матеріалу відповідно до рівня індивідуально-психічного розвитку дітей; доцільне поєднання індивідуальних і колективних форм роботи; забезпечення емоційного компонента вчення. The article ascertains some terms of individualization of educational process at preschool establishment via mathematical material: differentiation of programme material according to the levels of children’s individual and psychical development; expedient combination of individual and collective forms of work; providing emotional component of teaching. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | навчально-виховний процес | uk |
dc.subject | дошкільна установа | uk |
dc.subject | диференціація програмного матеріалу | uk |
dc.subject | рівень індивідуально-психічного розвитку дітей | uk |
dc.title | Сутність індивідуалізації навчально-виховного процесу дошкільного закладу на математичному матеріалі | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2007 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Ikunina.pdf | 157.33 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.