Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3916
Назва: | Модель та педагогічні умови формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх учителів початкової школи |
Інші назви: | Model and pedagogical conditions for the formation of health-saving competence of the future primary school teachers |
Автори: | Малишева, Леся Сергіївна Malysheva, Lesia Serhiivna |
Ключові слова: | компетентність методологічний підхід принципи педагоігчні умови здоров’язбережувальна компетентність майбутні учителі початкової школи |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2017. — № 6. — С. 56-61. |
Короткий огляд (реферат): | У статті обґрунтовується модель і педагогічні умови формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх учителів початкової школи в освітньому середовищі педагогічного коледжу, визначено методологічні підходи та принципи означеного процесу, презентовано етапи його організації: адаптаційно-пізнавальний, процесуально-зорієнтований, самостійно-результативний, кожен з яких передбачав досягнення визначеної мети і реалізацію завдань. Зосереджено увагу на формах, методах та педагогічних умовах формування професійної компетентності майбутніх учителів початкової школи в освітньому середовищі педагогічного коледжу. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3916 |
Розташовується у зібраннях: | 2017 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
11.pdf | 263.95 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.