Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3916
Title: | Модель та педагогічні умови формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх учителів початкової школи |
Other Titles: | Model and pedagogical conditions for the formation of health-saving competence of the future primary school teachers |
Authors: | Малишева, Леся Сергіївна Malysheva, Lesia Serhiivna |
Keywords: | компетентність методологічний підхід принципи педагоігчні умови здоров’язбережувальна компетентність майбутні учителі початкової школи |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2017. — № 6. — С. 56-61. |
Abstract: | У статті обґрунтовується модель і педагогічні умови формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх учителів початкової школи в освітньому середовищі педагогічного коледжу, визначено методологічні підходи та принципи означеного процесу, презентовано етапи його організації: адаптаційно-пізнавальний, процесуально-зорієнтований, самостійно-результативний, кожен з яких передбачав досягнення визначеної мети і реалізацію завдань. Зосереджено увагу на формах, методах та педагогічних умовах формування професійної компетентності майбутніх учителів початкової школи в освітньому середовищі педагогічного коледжу. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3916 |
Appears in Collections: | 2017 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.