Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3867
Назва: | Проблема комунікативно-мовленнєвої підготовки дітей передшкільного віку до навчання у школі |
Інші назви: | The problem of communicative-speech training of pre-school aged children for studying at school |
Автори: | Нікора, Марія Петрівна Nikora, Mariya Petrovna |
Ключові слова: | передшкільна освіта комунікативно-мовленнєва підготовка комунікативно-мовленнєва готовність комунікативно-мовленнєві вміння pre-school education communicative-speech training communicative-speech readiness communicative-speech skills |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Бібліографічний опис: | Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. — 2017. — № 5. — С. 77-80. |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена проблемі комунікативно-мовленнєвої підготовки дітей передшкільного віку до навчання у школі. На нашу думку, розвиток мовлення це важливе надбання дошкільного періоду, яке посідає одне з центральних місць у формуванні психічної та навчальної діяльності дитини, а також відіграє важливу роль у її успішній соціальній адаптації. Комунікативно-мовленнєва підготовка розуміється нами, як активізація здатності особистості до комунікативно-мовленнєвої діяльності, і спрямована на безпосереднє формування і закріплення знань, умінь і навичок, що необхідні дитині для здійснення означеного виду діяльності. Результатом комунікативно-мовленнєвої підготовки є комунікативно-мовленнєва готовність, яку розглянуто як уміння вчасно і доречно користуватися своїми знаннями та вміннями у різноманітних життєвих ситуаціях. The article is devoted to the problem of communicative-speech training of pre-school aged children for studying at school. In our opinion, the development of speech is an important achievement of the pre-school period, which occupies a central place in the formation of the child's mental and educational activities and plays an important role in his / her successful social adaptation. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3867 |
Розташовується у зібраннях: | 2017 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
16.pdf | 241.51 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.