Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3867
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Нікора, Марія Петрівна | - |
dc.contributor.author | Nikora, Mariya Petrovna | - |
dc.date.accessioned | 2019-09-13T11:26:36Z | - |
dc.date.available | 2019-09-13T11:26:36Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. — 2017. — № 5. — С. 77-80. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3867 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена проблемі комунікативно-мовленнєвої підготовки дітей передшкільного віку до навчання у школі. На нашу думку, розвиток мовлення це важливе надбання дошкільного періоду, яке посідає одне з центральних місць у формуванні психічної та навчальної діяльності дитини, а також відіграє важливу роль у її успішній соціальній адаптації. Комунікативно-мовленнєва підготовка розуміється нами, як активізація здатності особистості до комунікативно-мовленнєвої діяльності, і спрямована на безпосереднє формування і закріплення знань, умінь і навичок, що необхідні дитині для здійснення означеного виду діяльності. Результатом комунікативно-мовленнєвої підготовки є комунікативно-мовленнєва готовність, яку розглянуто як уміння вчасно і доречно користуватися своїми знаннями та вміннями у різноманітних життєвих ситуаціях. The article is devoted to the problem of communicative-speech training of pre-school aged children for studying at school. In our opinion, the development of speech is an important achievement of the pre-school period, which occupies a central place in the formation of the child's mental and educational activities and plays an important role in his / her successful social adaptation. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | передшкільна освіта | uk |
dc.subject | комунікативно-мовленнєва підготовка | uk |
dc.subject | комунікативно-мовленнєва готовність | uk |
dc.subject | комунікативно-мовленнєві вміння | uk |
dc.subject | pre-school education | uk |
dc.subject | communicative-speech training | uk |
dc.subject | communicative-speech readiness | uk |
dc.subject | communicative-speech skills | uk |
dc.title | Проблема комунікативно-мовленнєвої підготовки дітей передшкільного віку до навчання у школі | uk |
dc.title.alternative | The problem of communicative-speech training of pre-school aged children for studying at school | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | 2017 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
16.pdf | 241.51 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.