Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3865
Назва: | Напрями корекційної роботи із дітьми, які заїкаються |
Інші назви: | Ways of corrective work with the stunning children |
Автори: | Літовченко, Ольга Василівна Litovchenko, Olga Vasylivna |
Ключові слова: | заїкання тілеснозорієнтований підхід мовленнєва взаємодія комунікація психолого-педагогічна адаптація stuttering bodily-oriented approach speech interaction communication psycho-pedagogical adaptation |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Бібліографічний опис: | Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. — 2017. — № 5. — С. 66-70. |
Короткий огляд (реферат): | У статті наведено аналіз існуючих методик корекційной роботи з дошкільниками із заїканням та запропоновано комплексний підхід, спрямований на реалізацію основних завдань: розвиток інтегративної діяльності головного мозку шляхом використання тілеснозорієнтованих підходів у психокорекційній роботі з дітьми, розвиток навичок використання невербальних способів спілкування, розвиток просодичного боку мовлення, формування загального і мовленнєвого дихання, підвищення самооцінки дитини. Stuttering is one of the most complex and long-running speech disorders which is characterized by a breakdown in the tempo, rhythm and smoothness of expressive speech, conditioned by the convulsive state of the muscles of the speech apparatus, with the predominant disruption of the communicative function. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3865 |
Розташовується у зібраннях: | 2017 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
14.pdf | 256.3 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.