Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3865
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Літовченко, Ольга Василівна | - |
dc.contributor.author | Litovchenko, Olga Vasylivna | - |
dc.date.accessioned | 2019-09-13T11:12:35Z | - |
dc.date.available | 2019-09-13T11:12:35Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. — 2017. — № 5. — С. 66-70. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3865 | - |
dc.description.abstract | У статті наведено аналіз існуючих методик корекційной роботи з дошкільниками із заїканням та запропоновано комплексний підхід, спрямований на реалізацію основних завдань: розвиток інтегративної діяльності головного мозку шляхом використання тілеснозорієнтованих підходів у психокорекційній роботі з дітьми, розвиток навичок використання невербальних способів спілкування, розвиток просодичного боку мовлення, формування загального і мовленнєвого дихання, підвищення самооцінки дитини. Stuttering is one of the most complex and long-running speech disorders which is characterized by a breakdown in the tempo, rhythm and smoothness of expressive speech, conditioned by the convulsive state of the muscles of the speech apparatus, with the predominant disruption of the communicative function. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | заїкання | uk |
dc.subject | тілеснозорієнтований підхід | uk |
dc.subject | мовленнєва взаємодія | uk |
dc.subject | комунікація | uk |
dc.subject | психолого-педагогічна адаптація | uk |
dc.subject | stuttering | uk |
dc.subject | bodily-oriented approach | uk |
dc.subject | speech interaction | uk |
dc.subject | communication | uk |
dc.subject | psycho-pedagogical adaptation | uk |
dc.title | Напрями корекційної роботи із дітьми, які заїкаються | uk |
dc.title.alternative | Ways of corrective work with the stunning children | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2017 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.