Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3832
Title: | Педагогічний професіоналізм вихователя дошкільного навчального закладу в контексті історії вітчизняної думки |
Other Titles: | Pedagogical professionalism of the tutor of pre-school of educational institutions in the context of the history of domestic thought |
Authors: | Самсонова, О. О. Samsonova, O. A. |
Keywords: | професіоналізм професіонал саморозвиток вихователь дошкільний навчальний заклад professionalism professional self-development teacher pre-school educational institution |
Issue Date: | 2015 |
Publisher: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Citation: | Самсонова О. О. Педагогічний професіоналізм вихователя дошкільного навчального закладу в контексті історії вітчизняної думки / О. О. Самсонова // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2015. – №2. – С. 136-145. |
Abstract: | У статті розкриваються особливості педагогічного професіоналізму вихователя дошкільного навчального закладу в контексті історії розвитку вітчизняної думки ХХ століття. Узагальнено підходи до визначення понять «професіоналізм» і «педагогічний професіоналізм» в психолого-педагогічній теорії та практиці; досліджено проблему розвитку професіоналізму й саморозвитку особистості вихователів дошкільних навчальних закладів. Доведено, що основою становлення вихователя-професіонала є саморозвиток, що приводить до вищої форми життєдіяльності особистості – творчої самореалізації. В статье раскрываются особенности педагогического профессионализма воспитателя дошкольного учебного заведения в контексте истории развития отечественной мысли ХХ века. Обобщены подходы к определению понятий «профессионализм» и «педагогический профессионализм» в психолого-педагогической теории и практике; исследована проблема развития профессионализма и саморазвития личности воспитателей дошкольных учебных заведений. Доказано, что основой становления воспитателя-профессионала является саморазвитие, что приводит к высшей форме жизнедеятельности личности – творческой самореализации. The article is devoted to the generalization ofapproaches to the definition of conceptions «professional» and «professionalism» in psychological and pedagogical theory and practice; the problem of the formation of professionalism and selfdevelopment of the person of the educators of pre-school educational institution has been investigated in it.It is proved that the foundation of becoming a professional tutor is self-development, which, leads to higher forms of life personality-creative selfrealization. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3832 |
Appears in Collections: | 2015 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Samsonova.pdf | 530.43 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.