Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3832
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Самсонова, О. О. | - |
dc.contributor.author | Samsonova, O. A. | - |
dc.date.accessioned | 2019-09-12T10:23:17Z | - |
dc.date.available | 2019-09-12T10:23:17Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Самсонова О. О. Педагогічний професіоналізм вихователя дошкільного навчального закладу в контексті історії вітчизняної думки / О. О. Самсонова // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2015. – №2. – С. 136-145. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3832 | - |
dc.description.abstract | У статті розкриваються особливості педагогічного професіоналізму вихователя дошкільного навчального закладу в контексті історії розвитку вітчизняної думки ХХ століття. Узагальнено підходи до визначення понять «професіоналізм» і «педагогічний професіоналізм» в психолого-педагогічній теорії та практиці; досліджено проблему розвитку професіоналізму й саморозвитку особистості вихователів дошкільних навчальних закладів. Доведено, що основою становлення вихователя-професіонала є саморозвиток, що приводить до вищої форми життєдіяльності особистості – творчої самореалізації. В статье раскрываются особенности педагогического профессионализма воспитателя дошкольного учебного заведения в контексте истории развития отечественной мысли ХХ века. Обобщены подходы к определению понятий «профессионализм» и «педагогический профессионализм» в психолого-педагогической теории и практике; исследована проблема развития профессионализма и саморазвития личности воспитателей дошкольных учебных заведений. Доказано, что основой становления воспитателя-профессионала является саморазвитие, что приводит к высшей форме жизнедеятельности личности – творческой самореализации. The article is devoted to the generalization ofapproaches to the definition of conceptions «professional» and «professionalism» in psychological and pedagogical theory and practice; the problem of the formation of professionalism and selfdevelopment of the person of the educators of pre-school educational institution has been investigated in it.It is proved that the foundation of becoming a professional tutor is self-development, which, leads to higher forms of life personality-creative selfrealization. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | професіоналізм | uk |
dc.subject | професіонал | uk |
dc.subject | саморозвиток | uk |
dc.subject | вихователь | uk |
dc.subject | дошкільний навчальний заклад | uk |
dc.subject | professionalism | uk |
dc.subject | professional | uk |
dc.subject | self-development | uk |
dc.subject | teacher | uk |
dc.subject | pre-school educational institution | uk |
dc.title | Педагогічний професіоналізм вихователя дошкільного навчального закладу в контексті історії вітчизняної думки | uk |
dc.title.alternative | Pedagogical professionalism of the tutor of pre-school of educational institutions in the context of the history of domestic thought | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2015 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Samsonova.pdf | 530.43 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.