Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/360
Назва: | Психологічні параметри інноваційно-психологічного клімату загальноосвітнього навчального закладу |
Інші назви: | Psychological parameters of innovative-psychological climate of an educational institution |
Автори: | Фурман, Оксана Євстахіївна Furman, Oksana Yevstahiyvna |
Ключові слова: | інноваційно-психологічний клімат параметри клімату методологічна план-карта дослідження модель-конфігуратор психологічний вплив полімотивація освітнє спілкування позитивно-гармонійна Я-концепція модульно-розвивальна система навчання лонгітюдний інноваційно-психологічний експеримент innovative-psychological climate climate parameters methodological plan-map of research model-configurator the psychological impact polymotivation educational communication positive-harmonious self-conception module-developing system of learning lengthy innovative-psychological experiment |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Бібліографічний опис: | Фурман, О. Є. Психологічні параметри інноваційно-психологічного клімату загальноосвітнього навчального закладу : автореф. дис. ... д-ра психол. наук : 19.00.07 / Оксана Євстахіївна Фурман; наук. консультант О. Я. Чебикін; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2015. – 37 с. |
Короткий огляд (реферат): | Дисертація присвячена вивченню психологічних параметрів інноваційно-психологічного клімату життєдіяльності навчальних закладів модульно-розвивального типу, котрий забезпечує сприятливе емоційно-пізнавальне та ціннісно-смислове оновлення як міжсуб’єктних стосунків та міжгрупових відносин під час організованої взаємодії, так і внутрішньоособистісних станів. The dissertation is dedicated to study psychological parameters of innovative-psychological climate of life activity of educational institutions of module-developing type which provides a favorable emotional-cognitive and value-semantic update as between-subjective relations and intergroup relations during organized interaction and interpersonal states. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/360 |
Розташовується у зібраннях: | Автореферати |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Furman.pdf | 1.02 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.