Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/360
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Фурман, Оксана Євстахіївна | - |
dc.contributor.author | Furman, Oksana Yevstahiyvna | - |
dc.date.accessioned | 2018-09-17T08:57:44Z | - |
dc.date.available | 2018-09-17T08:57:44Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Фурман, О. Є. Психологічні параметри інноваційно-психологічного клімату загальноосвітнього навчального закладу : автореф. дис. ... д-ра психол. наук : 19.00.07 / Оксана Євстахіївна Фурман; наук. консультант О. Я. Чебикін; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2015. – 37 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/360 | - |
dc.description.abstract | Дисертація присвячена вивченню психологічних параметрів інноваційно-психологічного клімату життєдіяльності навчальних закладів модульно-розвивального типу, котрий забезпечує сприятливе емоційно-пізнавальне та ціннісно-смислове оновлення як міжсуб’єктних стосунків та міжгрупових відносин під час організованої взаємодії, так і внутрішньоособистісних станів. The dissertation is dedicated to study psychological parameters of innovative-psychological climate of life activity of educational institutions of module-developing type which provides a favorable emotional-cognitive and value-semantic update as between-subjective relations and intergroup relations during organized interaction and interpersonal states. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | інноваційно-психологічний клімат | uk |
dc.subject | параметри клімату | uk |
dc.subject | методологічна план-карта дослідження | uk |
dc.subject | модель-конфігуратор | uk |
dc.subject | психологічний вплив | uk |
dc.subject | полімотивація | uk |
dc.subject | освітнє спілкування | uk |
dc.subject | позитивно-гармонійна Я-концепція | uk |
dc.subject | модульно-розвивальна система навчання | uk |
dc.subject | лонгітюдний інноваційно-психологічний експеримент | uk |
dc.subject | innovative-psychological climate | uk |
dc.subject | climate parameters | uk |
dc.subject | methodological plan-map of research | uk |
dc.subject | model-configurator | uk |
dc.subject | the psychological impact | uk |
dc.subject | polymotivation | uk |
dc.subject | educational communication | uk |
dc.subject | positive-harmonious self-conception | uk |
dc.subject | module-developing system of learning | uk |
dc.subject | lengthy innovative-psychological experiment | uk |
dc.title | Психологічні параметри інноваційно-психологічного клімату загальноосвітнього навчального закладу | uk |
dc.title.alternative | Psychological parameters of innovative-psychological climate of an educational institution | uk |
dc.type | Thesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Автореферати |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Furman.pdf | 1.02 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.