Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3492
Назва: | Формування професійної самоорганізації майбутніх учителів: реалії і проблеми |
Інші назви: | Formation of future teachers’ professional self-organization |
Автори: | Башавець, Наталія Андріївна Bashavets, Nataliia Andriivna |
Ключові слова: | професійна самоорганізація синергетика саморозвиток майбутні учителі professional self-organization synergetics self-development future teachers |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Башавець Н. А. Формування професійної самоорганізації майбутніх учителів: реалії і проблеми / Н. А. Башавець // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2016. — № 4. — С. 18-21. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються проблеми формування професійної самоорганізації майбутніх учителів. Проводиться аналіз феномену «професійна самоорганізація майбутніх учителів» з точки зору філософів, психологів та педагогів. Vocational education is bound both to affect the immediate behaviour and to form the internal mechanisms of self-organization of personality resulting in person’s choice of the optimal path of his / her professional functioning and development. The process of personality formation and development in profession is a unity of socialization and individualization. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3492 |
Розташовується у зібраннях: | 2016 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
3.pdf | 395.67 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.