Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3492
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Башавець, Наталія Андріївна | - |
dc.contributor.author | Bashavets, Nataliia Andriivna | - |
dc.date.accessioned | 2019-08-29T13:05:47Z | - |
dc.date.available | 2019-08-29T13:05:47Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Башавець Н. А. Формування професійної самоорганізації майбутніх учителів: реалії і проблеми / Н. А. Башавець // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2016. — № 4. — С. 18-21. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3492 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядаються проблеми формування професійної самоорганізації майбутніх учителів. Проводиться аналіз феномену «професійна самоорганізація майбутніх учителів» з точки зору філософів, психологів та педагогів. Vocational education is bound both to affect the immediate behaviour and to form the internal mechanisms of self-organization of personality resulting in person’s choice of the optimal path of his / her professional functioning and development. The process of personality formation and development in profession is a unity of socialization and individualization. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | професійна самоорганізація | uk |
dc.subject | синергетика | uk |
dc.subject | саморозвиток | uk |
dc.subject | майбутні учителі | uk |
dc.subject | professional self-organization | uk |
dc.subject | synergetics | uk |
dc.subject | self-development | uk |
dc.subject | future teachers | uk |
dc.title | Формування професійної самоорганізації майбутніх учителів: реалії і проблеми | uk |
dc.title.alternative | Formation of future teachers’ professional self-organization | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2016 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.