Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3167
Назва: | Урахування репрезентаційних можливостей студентів-філологів у процесі оволодіння іноземною мовою |
Автори: | Вовк, О. І. |
Ключові слова: | епістемологічні стилі способи кодування інформації ментальні репрезентації способи пізнання epistemological styles modes of information coding mental representations ways of cognition |
Дата публікації: | 2013 |
Видавництво: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Бібліографічний опис: | Вовк О. І. Урахування репрезентаційних можливостей студентів-філологів у процесі оволодіння іноземною мовою / О. І. Вовк // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2013. – №3-4. – С. 196-202. |
Короткий огляд (реферат): | У статті досліджуються епістемологічні стилі та способи пізнання й кодування інформації як індивідуальні особливості, які впливають на оволодіння іноземною мовою студентами-філологами. Зокрема, акцентується ідея, що стилі та способи пізнання позначаються на індивідуальних репрезентаційних здібностях студентів і забезпечують якість осмислення інформації. The article investigates the role of epistemological styles in foreign language acquisition. The idea is highlighted that epistemological styles influence students- mental representations and individual modes of information coding, among which the verbal-symbolic, visual, subject-practical and sensory are singled out and described. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3167 |
Розташовується у зібраннях: | 2013 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Vovk.pdf | 525.13 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.