Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3167
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Вовк, О. І. | - |
dc.date.accessioned | 2019-08-15T09:19:40Z | - |
dc.date.available | 2019-08-15T09:19:40Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Вовк О. І. Урахування репрезентаційних можливостей студентів-філологів у процесі оволодіння іноземною мовою / О. І. Вовк // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2013. – №3-4. – С. 196-202. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3167 | - |
dc.description.abstract | У статті досліджуються епістемологічні стилі та способи пізнання й кодування інформації як індивідуальні особливості, які впливають на оволодіння іноземною мовою студентами-філологами. Зокрема, акцентується ідея, що стилі та способи пізнання позначаються на індивідуальних репрезентаційних здібностях студентів і забезпечують якість осмислення інформації. The article investigates the role of epistemological styles in foreign language acquisition. The idea is highlighted that epistemological styles influence students- mental representations and individual modes of information coding, among which the verbal-symbolic, visual, subject-practical and sensory are singled out and described. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | епістемологічні стилі | uk |
dc.subject | способи кодування інформації | uk |
dc.subject | ментальні репрезентації | uk |
dc.subject | способи пізнання | uk |
dc.subject | epistemological styles | uk |
dc.subject | modes of information coding | uk |
dc.subject | mental representations | uk |
dc.subject | ways of cognition | uk |
dc.title | Урахування репрезентаційних можливостей студентів-філологів у процесі оволодіння іноземною мовою | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2013 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.