Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3156
Назва: | Проблемне навчання як чинник підвищення ефективності навчання на заняттях іноземної мови у немовному внз |
Інші назви: | Problem-based learning as a factor of increasing the efficiency of learning in foreign language lessons in nonlinguistic higher education institutions |
Автори: | Стецько, Ірина Стецько, Ирина Stetsko, Iryna |
Ключові слова: | проблемне навчання проблемна ситуація рольові ситуації problem-based learning problem situation role-play |
Дата публікації: | 2013 |
Видавництво: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Бібліографічний опис: | Стецько І. Проблемне навчання як чинник підвищення ефективності навчання на заняттях іноземної мови у немовному внз / І. Стецько // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2013. – №3-4. – С. 143-151. |
Короткий огляд (реферат): | У статті визначено поняття «проблемне навчання», «проблемна ситуація», охарактеризовано основні розряди проблемних ситуацій, запропоновано комплекс проблемних ситуативних задач для підвищення ефективності навчання на заняттях іноземної мови у немовному ВНЗ. The article defines the concepts of “problem-based learning”, “problem situation”, describes the basic categories of problem situations; the complex of problem situation tasks to increase the efficiency of learning in foreign language lessons in nonlinguistic higher education institutions is proposed. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3156 |
Розташовується у зібраннях: | 2013 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Stetsko.pdf | 543.37 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.