Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2803
Назва: | Аксіологічний підхід в системі професійної підготовки майбутніх вихователів |
Інші назви: | Аксиологический подход в системе профессиональной подготовки будущих воспитателей Axiological approach in the training of future teachers |
Автори: | Райчєва, Тетяна Дмитрівна Райчева, Т. Д. Raichevа, T. D. |
Ключові слова: | аксіологічний підхід аксіологічна парадигма цінність ціннісні орієнтації аксиологический подход аксиологическая парадигма ценность ценностные ориентации axiological approach axiological paradigm value value orientations |
Дата публікації: | 2011 |
Видавництво: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Бібліографічний опис: | Райчєва Т.Д. Аксіологічний підхід в системі професійної підготовки майбутніх вихователів. / Т.Д. Райчєва // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2011. – № 9-10. – С. 236-240. |
Короткий огляд (реферат): | Актуальність матеріалу, викладеного в статті, обумовлена тим, що центральна фігура суспільних перетворень – вихователь, від його способу, соціальної позиції, ціннісно-цільових установок залежать результати професійної діяльності. У структурі професійно-педагогічної підготовки вихователя цінності займають особливе місце, будучи основою, на яку спираються всі інші компоненти системи. Необхідно впроваджувати аксіологічний підхід в процес фахової підготовки спеціаліста, який полягає в орієнтації професійної освіти на формування в студентів системи загальнолюдських і професійних цінностей. Актуальность материала, изложенного в статье, обусловлена тем, что центральная фигура общественных преобразований - воспитатель, от его образа, социальной позиции, ценностно-целевых установок зависят результаты профессиональной деятельности. В структуре профессионально-педагогической подготовки воспитателя ценности занимают особое место, являясь основой, на которую опираются все остальные компоненты системы. Необходимо внедрять аксиологический подход в процесс профессиональной подготовки специалиста, который заключается в ориентации профессионального образования на формирование у студентов системы общечеловеческих и профессиональных ценностей. The relevance of the material presented in this paper due to the fact that the central figure in social change - the teacher, of his image, social position, value-target plants depend on professional practice. The structure of vocational teacher education teacher values occupy a special place, being the foundation upon which all other system components. We should introduce an axiological approach to the training of a specialist who is in the orientation of vocational education in the formation of the students of human and professional values. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2803 |
Розташовується у зібраннях: | 2011 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Raichevа.pdf | 469.88 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.